GABRIELA
PANTEA
Reprezentant Customer Service
Regiunea: Târgu Mureș
1. Ne poți spune mai multe despre rolul tău în Agrii?
De 7 ani fac parte din echipa din Târgu Mureș, iar în prezent ocup rolul de Reprezentant Customer Service.
Mă ocup de tot ce presupune emiterea și înregistrarea documentelor ce oferă suport colegilor în menținerea unei relații bune cu clienții noștri.
2. Dacă te-ai putea întoarce în timp ți-ai spune să…
Fii cât mai deschisă cu cei din jur, ai încredere în tine și spune ceea ce gândești chiar și în situațiile dificile.
Sinceritatea și asertivitatea te vor ajuta să rezolvi rapid provocările.
3. Ne poți povesti despre o provocare în carieră și cum ai trecut peste?
Chiar în prima zi de muncă, îmi amintesc cum m-am simțit copleșită de un teanc de hârtii înalt cât jumătate de metru pe care trebuia să le organizez.
Recunosc că pentru două secunde m-am gândit să renunț, dar colegii m-au ajutat așa că am rămas și mă bucur mult că am făcut asta :).
4. Cum este echipa Agrii și care e cel mai util lucru învățat de la colegi?
Echipa Agrii este formată din oameni dedicați, deschiși catre inovație și focusați pe rezultate.
De la colegii mei am învățat că victoriile mari aduse împreună aduc uneori mai multă bucurie decât micile reușite individuale.
5. Ce mesaj i-ai transmite cuiva care dorește să se alăture echipei noastre?
Vino cu încredere! Vei cunoaște oameni minunați deschiși să te ajute să descoperi o lume nouă, dinamică și captivantă.