Madalin Turcu

Eu sunt Agrii - Madalin Turcu

NUME Madalin Turcu
POZITIA Head Of Fertilizer Agrii Romania
EXPERIENTA IN AGRII din anul 2010
  • 1.Te rog sa ne spui despre pozitia ta, despre ceea ce faci?
    Negocierea si achizitia de ingrasaminte chimice granulate pentru Agrii Romania, negocierea platilor si a termenelor de livrare, gestionarea contractelor ( cu ajutorul celor doi colegi Irina si Mihai), urmarire preturi internationale, trenduri preturi internationale, curs si risc valutar, hadging, gestionare stocuri, forecast, rapoarte, proiecte produse si furnizori noi, realizare buget cantitate si marja.
  • 2.Cum ti-ai inceput activitatea in acest domeniu?
    Sunt National Sales Manager din 1996, Merchandiser, Agent de Vanzari, Supervisor, Regional Key Account, National Key Account, National Sales Manager, Category Manager, si acum Head Of Fertilizer Agrii Romania. In domeniul agricol am inceput in 2008 la o companie concurenta. Incepand cu 2010 sunt Category Manager Comfert, iar din 2019 ianuarie pentru ambele companii Comfert si Redoxim-Departamentul de Ingrasaminte.
  • 3.Care a fost cea mai mare realizare a ta in AGRII?
    Cea mai mare realizare este fuziunea ambelor companii cu aceleasi politici, preturi, produse, gestionarea a doua echipe, cu 90 de manageri de zona, iar realizarea este gestionarea dublarii volumului de la 70.000 la 140.000 tone pe Comfert si de la 30.000 tone la 80.000 tone pe Redoxim. Deci, in total aproximativ 240.000 tone pe Agrii, o cantitate imensa pentru 1 an de vanzari.
  • 4.Care este cea mai mare provocare in pozitia pe care o ai? De ce?
    Cea mai mare provocare este realizarea celor propuse volume & marja, avand in vedere limitarile depozitelor de ingrasaminte, preturilor din prezent, o presiune imensa in sezon, ceea ce este foarte greu ca in 2-3 luni sa produci, sa cumperi si sa livrezi ceea ce ar trebui sa livrezi in 5-10 luni (incluzand Early sales) in loc de 2-3 luni. La toate se adauga gestionarea relatiilor cu peste 500 oameni, din care 300-400 din companiile noastre, din fericire oameni diferiti, din care 90-100 de oameni de vanzari, 20-25 de furnizori, 30 de depozite, logistica, contabilitate, etc.
  • 5.Un sfat pentru cei care doresc sa lucreze in acest domeniu?
    Pozitia de Buyer/Achizitor, in Departamentul de Ingrasaminte, unde preturile scad si cresc la 1-10-30 zile, aceasta pozitie nu e cea mai fericita, pentru ca toti asteapta de la tine sa spui ”DA”. Trebuie sa ai un caracter puternic, sa fii un soldat pe de o parte, si un bun psiholog pe de alta parte, ceea ce este foarte greu. In aceasta meserie a fi alunecos, perfid, sunt “caracteristici” care nu tin, poate doar o data. Pozitia de dur trebuie sa te caracterizeze, altfel esti iesit din joc. Am incercat sa fie cat mai plastic dar si direct in acelasi timp, achizitorul este la mijloc intre echipa de vanzari si managementul superior si toti vor sa obtina cat mai mult. In aceasta meserie informatia face toti “ banii”. Daca ai informatia externa ( ma ajuta compania) si interna ( echipa de vanzari) poti trage lozul castigator, te ajuta sa cumperi cand trebuie, astfel incat atunci cand scade pretul sa fii cu stocul 0, iar cand creste pretul sa iei o pozitie cat mai buna (cantitate si termen de livrare).
  • 6.Un lucru nostim despre tine?
    Sunt un tip prea sincer si nu mereu sunt cel mai placut personaj, dar chiar si asa, foarte multi imi recunosc acest lucru. Personal, cred ca sunt apreciat datorita sinceritatii mele, ca sunt prea direct, ca nu sunt alunecos/diplomat si in final, mi se spune: ”Mai bine ca mi-ai spus direct in fata daca putem face afacerea sau NU (…)”.
Comanda acum - 0756 055 481 preloader